2015. március 29., vasárnap

Nagy fiókos szekrény , fekete , barna nagyon stabil

Gro e kredenc fekete barna nagyon stabil Hi értékesített használt kredenc fekete kivitel barna Nagyon nagy e komód bőséges tárhelyet két csuklós T ren és négy kihúzható fiókok REN T minden fórumonő osztja Ma e H hey kb 97 cm L hossza kb 152 cm Mélység kb 44 cm Mellkas nagyon modern megjelenésű és stabilak is sok tárhelyet van jó használt állapotban, és minden úgy működik, T ren és fiókok m ngel Néhány ő semmi komoly , semmi nagy auff esik csak akkor, ha jobban megnézed , és előtte valóban szükség Eddig jó állapotban , és az alján az egyik láb a láb , mint látható a képeken , de akkor a h megint nem probléma , így engem alatta még sosem halt rt , mert még nem láttam Fu elérhető, és csak akkor kell tenni alatta , ez csak az egyik lábát , mint a másik három teljesen fix nekem bármilyen kérdése egyszerűen aETTER Az ár VB Ha érdekelt, hogy én egy ajánlatot kérjük , de ez legyen a tisztességes összes unversch MTH gél hagyni, és nem válaszolt kérés végleges árat kell hagyni mindent gél , amint az a kép , anélkül Deko nélkül tartalmáért Nemdohányzó háztartási Csak kollekció Kérjük, tekintse meg egyéb hirdetései ide, mert saját értékesítési I bernehme nem garancia R cknahme és nincs súlya hrleistung Minden információ tettem a legjobb tudásom és bernehme könnyűEltérések nincs súlya hrleistung Yours Gr enPreis VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése